

Alle inwoners en ondernemers uit de gemeente Ede zijn van harte welkom om binnen te lopen, een ontbijtje te pakken en op een ontspannen manier kennis te maken met het nieuwe bestuur.
Een nieuw college betekent nieuwe ideeën en nieuwe plannen voor de gemeente Ede. Wie zijn de nieuwe wethouders? Wat vinden ze belangrijk? Wat hopen ze voor Ede te bereiken? Tijdens het ontbijt kunt u kennismaken met burgemeester René Verhulst, de wethouders Arnold Versteeg, Gabriëlle Hazeleger, Bram van der Beek, Jan Pieter van der Schans, Thimo Harmsen en de gemeentesecretaris Maartje Schlebusch. Zij horen ook graag wat u bezighoudt en wat u belangrijk vindt voor uw buurt en de gemeente.
Bij verschillende kraampjes kunt u met het bestuur in gesprek. Niet alleen over plannen en beleid, maar ook over wie ze zijn als persoon. Het ontbijt is opgezet als een lopend buffet. U kunt rustig rondlopen, iets lekkers pakken en op uw eigen tempo aansluiten voor een gesprek. Er is geen gezamenlijk startmoment en geen vast programma: u bepaalt zelf hoe laat u komt en hoelang u blijft.
De bijeenkomst vindt plaats in buurtcentrum De Wulp, Wulplaan 9-2, Ede (Vogelbuurt). Aanmelden kan via www.ede.nl/ontbijt
Meer over
We gebruiken cookies en vergelijkbare technologieën om uw ervaring op onze website te verbeteren. Lees ons Privacybeleid.