


De vrouw werd in de ambulance nagekeken maar hoefde niet mee naar het ziekenhuis. Wel kreeg ze het advies naar de huisartsenpost te gaan. Beide voertuigen liepen schade op.
Meer over
We gebruiken cookies en vergelijkbare technologieën om uw ervaring op onze website te verbeteren. Lees ons Privacybeleid.