


De gemeente bedankt daarmee niet alleen de vrijwilligers en de betrokkenheid van de inwoners bij de gemeenteraadsverkiezingen. “Bij elk stembureau was de sfeer goed en werd er volop gestemd”, zegt burgemeester Magda Jansen. “Mooi om te zien hoe Woudenberg samen aan de slag is voor onze lokale democratie!”
Heb jij jouw stem al uitgebracht? Dat kan nog tot 21.00 uur. Een overzicht van de stembureaus vind je hier.
Meer over
We gebruiken cookies en vergelijkbare technologieën om uw ervaring op onze website te verbeteren. Lees ons Privacybeleid.