


Vanaf maandag kunnen er al geen spullen meer gebracht worden. Er kunnen nog wel spullen opgehaald worden, maar alleen op afspraak.
Het is niet nog niet bekend waarom de kringloopwinkel haar deuren sluit.
Meer over
We gebruiken cookies en vergelijkbare technologieën om uw ervaring op onze website te verbeteren. Lees ons Privacybeleid.