


Het jubileum wordt onder andere onder de aandacht gebracht door een fototentoonstelling die buiten voor de deur staat. Marjolein de Jong, voorzitter Raad van Bestuur van het Ziekenhuis Gelderse Vallei, en medewerker Angelique Groot vertellen ons meer over heden, verleden en de toekomst.
Meer over
We gebruiken cookies en vergelijkbare technologieën om uw ervaring op onze website te verbeteren. Lees ons Privacybeleid.