


Het ging mis voor de verkeerslichten bij de plaats van de werkzaamheden. Er is daar maar een rijstrook beschikbaar. Daardoor is het vooral rond de spits flink druk en gaat het wel vaker mis. Het verkeer ondervond tijdens de berging enige hinder. Inmiddels zijn beide voertuigen afgesleept.
Meer over
We gebruiken cookies en vergelijkbare technologieën om uw ervaring op onze website te verbeteren. Lees ons Privacybeleid.