


De organisatie van het Openluchttheater heeft contact gehad met het management van Suzan en Freek en te horen gekregen dat zij vooralsnog alleen festivals gaan doen, waardoor een optreden in Ede er helaas voor de fans niet in zit.
Meer over
We gebruiken cookies en vergelijkbare technologieën om uw ervaring op onze website te verbeteren. Lees ons Privacybeleid.