


De brandweer heeft het brandje geblust en de woning geventileerd omdat het CO-gehalte te hoog was.
Er raakte niemand gewond.
Meer over
We gebruiken cookies en vergelijkbare technologieën om uw ervaring op onze website te verbeteren. Lees ons Privacybeleid.