


Het was alweer de derde editie van de seniorenmiddag, die nu ook voor 55-plussers is. Want “zij hebben ook recht op een leuke middag”, aldus René Dekkers van het buurthuis. In de video komen hij en Ronnie Tober aan het woord.
Meer over
We gebruiken cookies en vergelijkbare technologieën om uw ervaring op onze website te verbeteren. Lees ons Privacybeleid.