


‘Let op! Fietsers hebben in 2 richtingen voorrang!’, staat op het matrixbord (vanuit de Zandstraat) voor de rotonde.
Zaterdag kondigde de gemeente al aan camera’s te plaatsen, om zo de reden te kunnen achterhalen waarom er zoveel ongevallen gebeurden.
Meer over
We gebruiken cookies en vergelijkbare technologieën om uw ervaring op onze website te verbeteren. Lees ons Privacybeleid.