


De wandeluitdaging is bedoeld om u op een laagdrempelige manier in beweging te brengen en wordt begeleid door Beatrix Willemsen en Carola Veldhuizen. Vanaf 27 mei start de wandeluitdaging elke woensdag om 15.00 uur vanaf het Koetshuis bij Huis Scherpenzeel.
De wandelingen zijn in het begin kort en worden rustig opgebouwd. De nadruk ligt op bewegen, samen zijn en elkaar ontmoeten. Na de wandeling sluit de groep, rond 16.00 uur af met koffie of thee.
Deelname is gratis. Aanmelden kan via deze link.
Meer over
We gebruiken cookies en vergelijkbare technologieën om uw ervaring op onze website te verbeteren. Lees ons Privacybeleid.