Overslaan en naar de inhoud gaan

Bloedheet en dan praten over warmtepompen: Ede doet het

vrijdag 26 juni 2026, 13.00
door Lisa Mooijman
Het is bloedheet, de mussen vallen van het dak, de hoogste tijd om het met u eens te hebben over ….. hybride warmtepompen. Want het Energieloket Ede organiseerde op donderdagavond, de ‘warmste nacht ooit gemeten’, een informatie-avond over de warmtepomp.
© Jeroen de Groot / XON

De gemeente stimuleert de aanschaf van een hybride warmtepomp door in 2026 een half miljoen euro aan subsidies te verstrekken. In deze film legt wethouder Versteeg uit hoe dat zit.

Meer over