


De organisatie van de Wageningse Avond4daagse vindt het met de voorspelde temperaturen van 29 tot 35 graden niet verantwoord om het evenement door te laten gaan.
Er zijn nog alternatieven onderzocht, maar helaas voor alle wandelaars zijn er geen passende oplossingen gevonden. Alle voorbereidingen ten spijt, zat er dus niest anders op dan deze tweede editie in haar geheel af te gelasten.
De organisatie wenst via de website iedereen komende week sterkte met het trotseren van de hitte en hoopt alle lopers volgend jaar weer te zien, want ze laten zich niet uit het veld slaan en gaan aan de slag met de voorbereidingen voor een extra toffe editie van Wageningse Avond4daagse in 2027.
Meer over
We gebruiken cookies en vergelijkbare technologieën om uw ervaring op onze website te verbeteren. Lees ons Privacybeleid.