


Bram werd als tienjarige op 1 juni 1961 lid van onze vereniging. Hij voetbalde alleen in de jeugd van G.V.V.V. Bij de senioren voetbalde hij niet, wel bleef hij niet-spelend lid. Ook was hij als vrijwilliger actief bij de Ontspanningscommissie.
Bram werkte bij het toenmalige Woonthemacentrum Van Ekeris en moest zodoende ook vaak op zaterdag werken. Dat was de reden dat hij niet altijd de thuiswedstrijden van ons eerste elftal kon bezoeken. Kon hij niet kijken, en moest hij werken, dan had hij altijd een transistorradiootje bij zich, zodat hij de wedstrijden wel kon volgen.
Ook was Bram vaak op donderdagavond in de kantine te vinden waar hij dan aansloot bij een selecte groep G.V.V.V. leden die de verrichtingen van het eerste elftal nog eens de revue liet passeren. Toentertijd stond deze groep bekend onder de naam ’stookgroep’. Maar was vooral bedoeld om gezamenlijk met leden gezellig bij te kletsen.
Bram werd november 2022 gehuldigd voor zijn lidmaatschap van zestig jaar. Op de foto ziet u hem rechts staan, samen met jubilaris Dirk van Binsbergen (toen ook 60 jaar lid) en voormalig voorzitter Wilfried Bruijnzeels.
De begrafenis en condoleance zullen maandagmorgen 29 juni plaatsvinden.
Meer over
We gebruiken cookies en vergelijkbare technologieën om uw ervaring op onze website te verbeteren. Lees ons Privacybeleid.