


Beide dames zijn door het opgeroepen ambulancepersoneel nagekeken en hoefden niet naar het ziekenhuis. Wel kregen ze beide het advies om nog wel een bezoek aan de huisartsenpost te brengen.
Meer over
We gebruiken cookies en vergelijkbare technologieën om uw ervaring op onze website te verbeteren. Lees ons Privacybeleid.