


Het vernieuwde gebouw is bijna klaar en dat moet vanaf eind februari ingericht worden. Het centrum gaat terugverhuizen van het tijdelijke onderkomen in De Kooi.
Vanaf begin maart start de herinrichting van het buitenterrein. Als alles goed gaat kan het centrum half maart weer gedeeltelijk open. De excursies gaan, mits er voldoende kaatrjes zijn verkocht, wel door. De start zal gewoon vanaf het Natuurcentrum zijn.
Meer over
We gebruiken cookies en vergelijkbare technologieën om uw ervaring op onze website te verbeteren. Lees ons Privacybeleid.