


Wij gingen natuurlijk ook nog lekker een avondje los en spraken met openingsband Slash ’N Roses, mensen uit het publiek, de Heidehoogheden en publiekstrekker Waylon.
Meer over
We gebruiken cookies en vergelijkbare technologieën om uw ervaring op onze website te verbeteren. Lees ons Privacybeleid.