


Volgens omstanders was het busje al een tijd geleden achter gelaten en stond de bijrijdersraam open.
Een bergingsbedrijf gaat het busje wegslepen. De politie doet onderzoek.
Meer over
We gebruiken cookies en vergelijkbare technologieën om uw ervaring op onze website te verbeteren. Lees ons Privacybeleid.